Back
Back
Back

The Implementation Process

Nejprve vás vším provedeme, zařídíme nastavení i implementaci do firmy a seznámíme vás s fungováním. Vy zkrátka jen e-stravenky začnete využívat. Snadné, že?

1

Contract 

First off, we'll send you a draft contract that we can tweak together to meet your needs. The final contract will then be followed by an implementation protocol, i.e. a description of the specific cafeteria setup that takes into account your company's conditions. The contract will also include the GDPR. 

2

Dohodneme sa

Najskôr vám vysvetlíme všetko potrebné o fungovaní. Zároveň si dohodneme podrobnosti spustenia, ako termín spustenia, distribúciu kariet a prístupových údajov, termíny načítania bodov. Vďaka bohatým skúsenostiam vás prevedieme celým nastavením tak, aby ste sa vyhli zbytočným chybám. O všetkom samozrejme vyhotovíme implementačný protokol, nech všetci vieme, na čom sme.

3

Dáme o tom vedieť

Máme pripravenú celú komunikačnú kampaň na spustenie cafeterie tak, aby skutočne vynikla. Materiály vám dáme k dispozícii a poradíme, čo kedy a ako použiť.

4

We'll check if everything works 

Based on the information you provide, we'll create a test account for your company. We'll check if everything works as it should. 

5

Zamestnanci

Hneď, ako budeme mať jasno, pošlite nám zoznam zamestnancov so základnými údajmi a my sa pustíme do prípravy.

6

3, 2, 1….

Vašim zamestnancom založíme účty, zabalíme a doručíme karty Benefit Plus alebo im do účtov nahráme virtuálnu kartu Benefit Plus, pripravíme a rozošleme aktivačné údaje.

7

Štart!

V tejto chvíli je všetko pripravené na štart! Zamestnanecké účty sú otvorené, body pripísané a karty nahraté v účtoch. Aktivačná kampaň je v plnom prúde a naša zákaznícka linka je pripravená čeliť otázkam klientov. Cafeteria štartuje!

We manage the cafeteria for you