The Implementation Process
Nejprve vás vším provedeme, zařídíme nastavení i implementaci do firmy a seznámíme vás s fungováním. Vy zkrátka jen e-stravenky začnete využívat. Snadné, že?
Contract
First off, we'll send you a draft contract that we can tweak together to meet your needs. The final contract will then be followed by an implementation protocol, i.e. a description of the specific cafeteria setup that takes into account your company's conditions. The contract will also include the GDPR.
Dohodneme sa
Najskôr vám vysvetlíme všetko potrebné o fungovaní. Zároveň si dohodneme podrobnosti spustenia, ako termín spustenia, distribúciu kariet a prístupových údajov, termíny načítania bodov. Vďaka bohatým skúsenostiam vás prevedieme celým nastavením tak, aby ste sa vyhli zbytočným chybám. O všetkom samozrejme vyhotovíme implementačný protokol, nech všetci vieme, na čom sme.
Dáme o tom vedieť
Máme pripravenú celú komunikačnú kampaň na spustenie cafeterie tak, aby skutočne vynikla. Materiály vám dáme k dispozícii a poradíme, čo kedy a ako použiť.
We'll check if everything works
Based on the information you provide, we'll create a test account for your company. We'll check if everything works as it should.
Zamestnanci
Hneď, ako budeme mať jasno, pošlite nám zoznam zamestnancov so základnými údajmi a my sa pustíme do prípravy.
3, 2, 1….
Vašim zamestnancom založíme účty, zabalíme a doručíme karty Benefit Plus alebo im do účtov nahráme virtuálnu kartu Benefit Plus, pripravíme a rozošleme aktivačné údaje.
Štart!
V tejto chvíli je všetko pripravené na štart! Zamestnanecké účty sú otvorené, body pripísané a karty nahraté v účtoch. Aktivačná kampaň je v plnom prúde a naša zákaznícka linka je pripravená čeliť otázkam klientov. Cafeteria štartuje!