Zpět
Zpět
Zpět

Stornovanie

  • Zistili sme, že sa omylom podarilo klientovi zaplatiť dvakrát.

    Pokiaľ platil cez aplikáciu, tak storno môžete spraviť pri jednej z transakcií v ADMINISTRÁCII záložke:

    Prehľady a transakcie - storná, alebo nám napíšte na e-mail partneriSK@benefitplus.sk. V správe vždy uvádzajte vaše IČ, názov prevádzky, kde sa stala chybná transakcia, meno užívateľa a sumu, ktorú je potrebné užívateľovi vrátiť.

  • Čo robiť, keď si klient vytvoril objednávku na iného poskytovateľa, či inú prevádzku? Dá sa to nejako preniesť k nám?

    Prevod objednávky nie je možný. Je potrebné spraviť storno objednávky, a potom sa spojiť s užívateľom, aby si vytvoril novú objednávku správne. Túto objednávku si buď vytvorí užívateľ sám, prípadne ju môžeme vytvoriť za neho my.

  • Ako môžem vyúčtovať transakciu, ktorá sa javí ako platba virtuálnou kartou Benefit Plus a zároveň je u nej „okienko“ na zakliknutie ako u objednávky?

    Pokiaľ platil v aplikácii, tak môžete spraviť v ADMINISTRÁCII záložke: Prehľady a transakcie – storno, prípadne nám napíšte na adresu partneriSK@benefitplus.sk. V správe vždy uvádzajte vaše IČ, názov prevádzky, kde sa chybná transakcia stala, meno užívateľa a čiastku, ktorú je potrebné užívateľovi vrátiť.

     

  • Existuje video s návodom ako stornovať v aplikácii Benefit Plus?

    Návod ako stornovať nájdete v tomto VIDEU.