Zpět
Zpět
Zpět

Ako sa cafeteria udomácni vo vašej firme?

Chceli by ste vo vašej firme zaviesť cafeteriu, ale zdá sa vám to zložité? Zariadime to za vás. Koniec koncov, je to naša práca a viac ako 500 implementácií hovorí za všetko. Takže jednoducho cafeteriu zavedieme do vašej firmy my a na vás už bude iba to, aby ste premýšľali nad tým, akým benefitom si osladiť život.

1

Zmluva

Ako prvé vám pošleme návrh zmluvy, ktorú môžeme spoločne vyladiť k vašej spokojnosti. Hotovú zmluvu následne doplní implementačný protokol, teda popis konkrétneho nastavenia cafeterie, ktorý zohľadňuje podmienky vašej spoločnosti. Súčasťou zmluvy bude samozrejme aj úprava GDPR podmienok.

2

Na mieru

Na prvej spoločnej schôdzke preberieme, čo vaša firma potrebuje, aké možnosti, štruktúru, koľko má zamestnancov, a podobne. Na základe toho pripravíme ideálne riešenie. Základ cafeterie je síce vždy rovnaký, ale vhodné nastavenie rozhoduje o tom, ako bude implementácia prebiehať nielen zo strany HR, ale aj zo strany zamestnancov a aká bude finančná náročnosť.

3

Nechajte to na nás

Na druhej schôdzke s vami budeme prechádzať implementačný protokol. Ten zahŕňa už existujúce nastavenie cafeterie a informácie potrebné k bezproblémovému spusteniu cafeterie. To vám pomôže vyhnúť sa chybám a prípadným problémom. Aj zdanlivo jednoduché nastavenia ako meno a heslo totiž občas rozhoduje o tom, aké úspešné bude zavedenie cafeterie.

4

Dáme o tom vedieť

Neoddeliteľnou súčasťou spúšťania cafeterie je komunikácia v rámci vašej firmy. Preto vám dáme k dispozícii informačné materiály a komunikáciu nastavíme podľa vašich konkrétnych možností, preferencií a firemnej kultúry.

5

Vyskúšame, či všetko funguje

Na základe všetkých informácií od vás vytvoríme testovací účet vašej spoločnosti, kde si vyskúšate, či všetko funguje správne, tak ako má.

6

Zamestnanci

Hneď, ako bude všetko vyladené, môžeme to spustiť! K tomu budeme potrebovať zoznam všetkých vašich zamestnancov a ich údaje: meno, osobné číslo a e-mailovú adresu. Všetko ostatné vychádza z dohodnutých nastavení.

7

3, 2, 1…

Zakladáme účty jednotlivým zamestnancom, spočítame a nahráme ich nároky, aktivujeme im virtuálnu kartu Benefit Plus a aktivačný dopis obdržia e-mailom. A môžeme to spustiť!

8

…štart!

V tejto chvíli už sú zamestnanecké účty otvorené, body načítané, aktivačné kampane rozoslané, virtuálne karty aktivované, naše zákaznícke centrum pripravené na otázky a cafeteria sa rozbieha.

Cafeteriu spravujeme
pre vás