Zpět
Zpět
Zpět

Možnosti platieb

  • Akými spôsobmi môžem Benefit Plus akceptovať?

    Benefit Plus sprostredkováva pre svojich partnerov nasledovné spôsoby platby:

    1. Platba virtuálnou kartou Benefit Plus cez našu webovú aplikáciu.
    2. Platba objednávkou Benefit Plus / poukaz, ktorý si užívateľ dopredu vytvorí vo svojom benefitovom účte.
    3. Platba virtuálnou kartou Benefit Plus vo vašom pokladničnom systéme.
    4. Platba cez platobnú bránu Benefit Plus na vašom e-shope (väčšinou je potrebný drobný zásah programátora).
    5. Platba pomocou nákupu kreditov, zľavových kupónov na webe partnera.

    Pokiaľ vám akutálny sýstem platby nevyhovuje, alebo chcete pre vašich klientov rozšíriť možnosti platenia, obráťte sa na náš e-mail partneriSK@benefitplus.sk.

  • Čo robiť, keď sa pri zadávaní čísla karty Benefit Plus objaví hláška „Pre toto obchodné miesto nie je dostupný žiadny benefit“ a pritom klienti u vás bežne platia?

    Daný užívateľ má obmedzenia na základe požiadavky od svojho zamestnávateľa. Odporúčame, aby sa užívateľ spojil so zákazníckou linkou na tel. č. +421 220 862 220.

  • Čo robiť, ak užívateľovi nepríde SMS kód pri platbe cez aplikáciu?

    Poproste užívateľa, aby si skontroloval telefónne číslo v aplikácii Benefit Plus. Pokiaľ si užívateľ nie je istý a potrebuje si overiť svoje telefónne číslo uvedené v účte Benefit Plus, môže sa obrátiť na zákaznícke centrum na tel. č. +421 220 862 220.

  • Klient si spravil objednávku a obsluha skúša zaplatiť virtuálnou kartou Benefit Plus v prevádzke.

    Klient službu už raz zaplatil pomocou vytvorenej objednávky. Nie je teda potrebné opätovne platiť v prevádzke virtuálnou kartou Benefit Plus. Objednávku dohľadáte v histórii objednávok po prihlásení do Benefit Plus a  môžete si ju vyúčtovať.

  • Existuje video s návodom, ako platiť objednávky v aplikácii Benefit Plus?

    Návod ako prijímať platby cez naše rozhranie:

    1. Platba virtuálnou kartou: Manuál
    2. Platba objednávkou: VIDEO
  • Užívateľ si spravil objednávku, je možné zaplatiť na mieste?

    Užívateľ službu už raz zaplatil pomocou vytvorenej objednávky. Nie je teda potrebné, aby platil opäť na mieste. Objednávku dohľadáte v histórii objednávok po prihlásení do Benefit Plus a len vyúčtujete.

  • Užívateľ si spravil objednávku a tá sa nezobrazuje v histórii objednávok.

    V prehľade objednávok sa zobrazuje vždy aktuálny mesiac. Pokiaľ je objednávka z iného mesiaca, je potrebné vyfiltrovať dátum vo vyhľadávaní. Odporúčame zaškrtnúť pole "vyfakturované".