Správa systému obnáša najmä pravidelnú aktualizáciu údajov o zamestnancoch, ktorá prebieha na základe podkladov od klienta. Raz za mesiac klient ukladá prostredníctvom aplikácie Benefit Plus tzv. zmenový report, podľa ktorého spravíme úpravy, aktivácie, či deaktivácie účtov.
Správa systému
-
Čo obnáša správa systému?
-
Na koho sa môže HR obrátiť so svojimi otázkami?
Každý náš klient má k dispozícii prideleného account managera, ktorý je jeho hlavnou kontaktnou osobou pre riešenie všetkých prípadných otázok.
-
Na koho sa môžu so svojimi otázkami obracať zamestnanci?
Pre zamestnancov je k dispozícii telefonická a e-mailová podpora Zákaznického centra Benefit Plus, v pracovných dňoch od 8.30 do 17.00.
-
Do akej miery si môžeme systém upravovať sami?
Môžeme zástupcovi klienta prideliť oprávnenie, vďaka ktorému môže editovať údaje o zamestnancoch, načítať, alebo odčítať body, či robiť drobné úpravy.