Zpět
Zpět
Zpět

Vyúčtovanie

  • V poslednom vyúčtovaní sa zobrazujú iba platby virtuálnou kartou Benefit Plus, nie však objednávky

    Každá objednávka sa musí vyúčtovať. V prípade, že nemáte nastavené ručné vyúčtovanie, máte na výber z dvoch variantov. Vyúčtovať ihneď – Vyúčtovanie prebehne ihneď. Platba vám bude zaslaná na váš bankový účet do 3 pracovných dní od vystavenia vyúčtovania.

    • Vyúčtovať na konci zúčtovacieho obdobia – Vami označené objednávky budú zahrnuté do vyúčtovania na konci zúčtovacieho obdobia (mesačne). Platba vám bude zaslaná na váš bankový účet do 3 pracovných dní od vystavenia vyúčtovania.
  • Klient si spravil objednávku, ale tá sa nezobrazuje v histórii objednávok.

    V prehľade objednávok sa zobrazuje vždy aktuálny mesiac. Pokiaľ je objednávka z iného mesiaca, je potrebné posunúť si dátum vo vyhľadávaní. Odporúčame zaškrtnúť políčko „vyfakturované“.

  • Dá sa zmeniť uskutočnený príkaz z „vyúčtovanie na konci zúčtovacieho obdobia“ a na „vyúčtovanie hneď“?

    Bohužiaľ, toto nie je možné. Systém Benefit Plus prijal prvý pokyn na vyúčtovanie a zmenu aplikácia Benefit Plus neumožňuje.

  • Prišla objednávka Benefit Plus na e-mail. Mám vystaviť faktúru?

    Keďže ste naším zmluvným partnerom a ide o zmluvný benefit, nie je potrebné zasielať nám faktúru. Pokiaľ potrebujete vystaviť faktúru, použite ju do vášho interného účtovníctva. Akonáhle si objednávku v systéme Benefit Plus vyúčtujete, na základe vyúčtovania vám zašleme peniaze ponížené o našu províziu, do 3 pracovných dní.

  • Nezobrazujú sa nám vo vyúčtovaní žiadne položky, aj keď ešte včera sa zobrazovali.

    Skontrolujte si obdobie, v ktorom hľadáte, či sa náhodou nezmenil mesiac. Prípadne skontrolujte, či nie sú transakcie už vyfakturované. To nájdete po kliknutí na položku "tiež vyfakturované".

  • Potrebujem vaše fakturačné údaje

    Benefit Management s.r.o.
    Doudlebská 1699/5, 140 00 Praha 4, Česká republika
    číslo účtu: 4002040178 / 7500
    IBAN SK34 7500 0000 0040 0204 0178

  • Existuje video s návodom, ako vyúčtovávať objednávky v aplikácii Benefit Plus?

    Návod, ako vyúčtovávať objednávky nájdete v tomto VIDEU.

  • Kde nájdem vystavené faktúry?

    Pokiaľ potrebujete akúkoľvek faktúru, nájdete ju v  ADMINISTRÁCII po prihlásení.

  • Aké typy vyúčtovania od Benefit Plus môžem dostať?

    1. Faktúra bez nutnosti hradiť: Faktúru vystavujeme na províziu, čiastku nehradíte. Nižšie na faktúre nájdete informáciu o tom, koľko si strhávame z vyúčtovanej čiastky a koľko vám zašleme na účet.

    2. Vyúčtovanie čerpaných služieb: Čo je súpis jednotlivých transakcií urobený cez aplikáciu.

    3. Faktúra s nutnosťou hradiť: V prípade storna transakcie a variantu, že za dané účtovné obdobie nemáte inú transakciu, vystavujeme faktúru s mínusovou hodnotou, ktorú je potrebné uhradiť. Nižšie na faktúre nájdete čiastku k úhrade.

  • Prečo sa platba virtuálnou kartou Benefit Plus nedá vyúčtovať ako objednávka?

    Predpokladáme, že užívateľ je pri platbe virtuálnou kartou na mieste čerpania služby a čerpá okamžite. Preto sú platby virtuálnou kartou v aplikácii Benefit Plus automaticky zahrnuté do vyúčtovania na konci zúčtovacieho obdobia (mesačne). Pokiaľ si užívateľ vytvorí objednávku, službu si môže čerpať neskôr. Pri objednávkach vždy vyúčtovávajte až v momente čerpania služby.