Gratulujeme k úspešnému podpisu zmluvy. Do niekoľkých pracovných dní vás kontaktuje náš obchodný zástupca s ďalšími informáciami. Zašle vám prístupové údaje do systému Benefit Plus, odkazy na manuály pre jednoduchú obsluhu a grafiku, ktorú môžete využiť pre váš web, či sociálne siete. Tešíme sa spoluprácu. 😊
Voľnočasové benefity - Prvé kroky
-
Zmluva je podpísaná. Čo teraz?
-
Prihlásenie do Benefit Plus
- Prihlasovacie meno sme vám zaslali na váš e-mail po uzatvorení zmluvy.
- Do systému Benefit Plus sa prihlásite na stránke https://www.benefitplus.sk.
- Pred prvým prihlásením, alebo v prípade, že zabudnete heslo, môžete si ho dať poslať e-mailom. Stačí do prihlasovacieho okna zadať vaše prihlasovacie meno a kliknúť na „Zaslať nové heslo“.
-
Čo môžete robiť po prihlásení?
- Po prihlásení sa vám zobrazí rozhranie, pomocou ktorého môžete prijímať platby virtuálnou kartou Benefit Plus. (PDF, video)
- Taktiež jednoducho prijímete poukaz – v papierovej, či elektronickej podobe. (PDF, video)
- V prehľade objednávok skontrolujete všetky platby skrz Benefit Plus a spravíte vyúčtovanie poukazov (PDF, video). Platby kartami cez webové rozhranie sa vyúčtujú automaticky na konci vyúčtovacieho obdobia.
- V prípade potreby vrátiť užívateľovi prostriedky z uskutočnenej platby, môžete spraviť úplné, alebo čiastočné storno. (PDF, video)
- Zaujíma vás, ako sa prezentujete našim užívateľom? Pozrite sa na vašu prezentáciu. (v menu: Administrácia – Benefity)
-
Čo spraviť pre pohodový štart?
- Preškolte váš personál, aby sme sa spoločne vyhli nedorozumeniam pri prvých platbách. Manuály a grafiku nájdete tu.
- Aby zákazníci neboli zmätení ohľadne akceptácie Benefit Plus, označte prevádzku, prípadne pokladňu samolepkami, ktoré vám zašleme hneď po podpise zmluvy. Zároveň na vaše webové stránky, či inú prezentáciu nahrajte naše logo, alebo uveďte informáciu, že prijímate Benefit Plus.
- Pri nejasnostiach, či otázkach nás neváhajte kontaktovať na tel. čísle+421 220 862 220, alebo e-mailom na adrese partneriSK@benefitplus.sk. Radi vám všetko vysvetlíme.
-
Kedy vás budeme promovať v rámci programu Štandard Plus a Prémium?
Na promo vašich služieb máme rok od podpisu zmluvy. Neváhajte nás ale kontaktovať a oznámiť nám vami preferované mesiace pre promo. Budeme sa snažiť vám vyjsť vstriec a promovať vás vo vami zvolenom období.
-
Uzavreli sme zmluvu s programom Štandard, ale máme záujem o špeciálne promo
To vôbec nevadí. Neváhejte nás kontaktovať a radi se s vami dohodneme na vašom prome a podmienkach.
-
Nenašli ste odpoveď na vašu otázku?
Pozrite sa na často kladené otázky, alebo nás kontaktujte.
-
Nepodarilo sa nám sprocesovať platbu. Co máme robiť?
Pozrite sa na Možnosti platieb, alebo nás ihneď kontaktujte. Radi preveríme, kde je zakopaný pes a prípadný problém vyriešime. Nezabudnite si od užívateľa taktiež poznačiť číslo jeho karty Benefit Plus, ktoré potrebujeme na preverenie vzniknutej situácie.