Spokojní klienti sú naše sladké plus
Prieskum Net Promoter Score, skrátene NPS, je meradlom lojality zákazníkov a nadobúda hodnoty od -100 do 100. Čím vyššia je hodnota, tým vyššia je lojalita respondentov. Hodnoty NPS vyššie ako 50 sú vynikajúce. Zdroj: Wikipedia
Ako sa darí Benefit Plus?
89 je sladký výsledok Benefit Plus. Pohybujeme sa vysoko nad štandardným priemerom NPS a na jeho finálnom čísle sa podieľali najväčšie spoločnosti na Slovensku, ako aj strední a malí zamestnávatelia.
Darí sa nám skvelo
Aká je pravdepodobnosť (na stupnici 0-10), že by ste program Benefit Plus odporučili svojim priateľom alebo HR kolegom?
- 10 22
- 9 10
- 8 4
- 7 0
- 6 0
- 5 0
- 4 0
- 3 0
- 2 0
- 1 0
Ako sa darí našim account manažérom?
Veríme, že všetko je o ľuďoch a naša práca nám robí radosť. Sme radi, že sa toto naše nastavenie odráža vo vzťahu s našimi klientmi.
Darí sa nám skvelo
Aká je pravdepodobnosť, že by ste odporučili svojim priateľom alebo HR kolegom account manažéra/manažérku, ktorý/á má vašu spoločnosť na starosť?
- 10 31
- 9 3
- 8 1
- 7 1
- 6 0
- 5 0
- 4 0
- 3 0
- 2 0
- 1 0
Benefity pre sladší život
Spravte radosť svojim zamestnancom a šetrite náklady vašej firmy. My zariadime všetko potrebné.