Zpět
Zpět
Zpět

Spokojní klienti sú naše sladké plus

Prieskum Net Promoter Score, skrátene NPS, je meradlom lojality zákazníkov a nadobúda hodnoty od -100 do 100. Čím vyššia je hodnota, tým vyššia je lojalita respondentov. Hodnoty NPS vyššie ako 50 sú vynikajúce. Zdroj: Wikipedia

89,0

Ako sa darí Benefit Plus?

89 je sladký výsledok Benefit Plus. Pohybujeme sa vysoko nad štandardným priemerom NPS a na jeho finálnom čísle sa podieľali najväčšie spoločnosti na Slovensku, ako aj strední a malí zamestnávatelia.

Darí sa nám skvelo

Aká je pravdepodobnosť (na stupnici 0-10), že by ste program Benefit Plus odporučili svojim priateľom alebo HR kolegom?

  • 10 22
  • 9 10
  • 8 4
  • 7 0
  • 6 0
  • 5 0
  • 4 0
  • 3 0
  • 2 0
  • 1 0
Zdroj: Prieskum, júl 2024, 36 odpovedí
94,0

Ako sa darí našim account manažérom?

Veríme, že všetko je o ľuďoch a naša práca nám robí radosť. Sme radi, že sa toto naše nastavenie odráža vo vzťahu s našimi klientmi.

Darí sa nám skvelo

Aká je pravdepodobnosť, že by ste odporučili svojim priateľom alebo HR kolegom account manažéra/manažérku, ktorý/á má vašu spoločnosť na starosť?

  • 10 31
  • 9 3
  • 8 1
  • 7 1
  • 6 0
  • 5 0
  • 4 0
  • 3 0
  • 2 0
  • 1 0
Zdroj: Prieskum, júl 2024, 36 odpovedí

Benefity pre sladší život

Spravte radosť svojim zamestnancom a šetrite náklady vašej firmy. My zariadime všetko potrebné.